سپستان

آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت  

درخت سپستان که در زبان محلی بندرعباسی به آن انباو میگویند.

نظرات 3 + ارسال نظر
کاظم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
دوست عزیز اگه یه توضیح هر چند کوچک هم واسه هر عکس بذارین فکر کنم خیلی بهتر باشه .

سلام
چشم از نظر خوبی که دادی ممنوم حتما این کار رو میکنم

admin چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

سلام ممنون از بازدید شما در ضمن سایت خوبی دارید موفق باشید

سید مرتضی موسوی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام آقای مجنون پور
خوشحالم از اینکه از شمال کشور با شما در جنوب کشور ارتباط برقرار می کنو اگر چه از بستگان درجه یک ما در بندر عباس حضور دارند ولی می خاهم اگه ممکن باشد عکسهایی از گونه های زیبای درختی و درختچه ای جنوب کشور برایم ارسال کنی
با تشکر فراوان
ارادتمند مرتضی

افتخار میکنم مرتضی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد